Praktyczne informacje

Cieszy nas, że już niedługo się zobaczymy! Na Łąkowych koncertach wszyscy są mile widziani. Najlepsze miejsca są najbliżej artystów, a tutaj siedzimy na kocach i poduszkach (zachęcamy do zabrania swoich). Artyści często mówią, że jesteśmy wspaniałą publicznością! Dlatego podczas koncertu skupiamy się wyłącznie na wykonawcy, śpiewamy wszystkie piosenki, tańczymy i bijemy brawo tak jak podpowiada nam serce!

Tutaj w Ruchence szanujemy sztukę i swobodę wyrażania poglądów. Nade wszystko cenimy dobrą atmosferę, dlatego witamy Cię w wśród naszych przyjaciół.

Jeżeli masz pytania znajdź odpowiedź poniżej.

Gdzie informujecie o naszych koncertach?

Jeżeli chcesz mieć pewność, że nie ominie Cię żadne nasze wydarzenie to dołącz teraz do naszej Tajnej grupy koncertowej, na stronie: 
https://koncerty.folwarkruchenka.pl/tajna-grupa/
Dodatkowo osoby zapisane do naszej subskrybcji mają jako jedyni dostęp do przedsprzedaży biletów na Łąkowe koncerty. Często zdąża się u nas sytuacja, że wszystkie bilety sprzedawane są wyłącznie w przedsprzedaży pośród osób zapisanych w Tajnej grupie koncertowej. 



Nowe daty publikujemy również na naszej stronie:
https://koncerty.folwarkruchenka.pl/koncerty/ 


Czy jeśli kupiłem bilet elektroniczny, to powinienem go wydrukować?

Nie, Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej, np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów.

Kupiłem kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby wejdą bez problemu na koncert?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod kreskowy upoważniający do jednorazowego wejścia na teren imprezy.

Nie mogę pojawić się na koncercie, czy mogę zwrócić bilet lub sprzedać go innej osobie?

Nie, bilety na wydarzenia rozrywkowe nie podlegają możliwości zwrotu, ani nie mogą być odsprzedane innym osobom. Zakazane jest wszelkie publiczne oferowanie przeniesienia własności biletów, w tym także w charakterze nagród w konkursach, loteriach, w sprzedaży premiowej lub jakichkolwiek innych promocjach, choćby było ono nieodpłatne.

Gdzie odbywa się koncert? Gdzie jest Folwark Ruchenka?

Łąkowe koncerty odbywają się na terenie Folwarku Ruchenka w Ruchnie, ul Słoneczna 25. Proponujemy na GoogleMaps wpisać „Folwark Ruchenka” - nawigacja doprowadzi Was wprost na nasz parking. 

Jakie są opcje dojazdu do Folwarku Ruchenka?

Najprościej oczywiście autem - zachęcamy do wrzucania pytań o możliwość zabrania się z innymi pod konkretnym wydarzeniem lub na naszej Tajnej Grupie na Facebooku. Poznasz napewno super ludzi i przeżyjesz fajną przygodę!


Drugą opcją są busy wyjeżdżające regularnie z Warszawy z PKiN: Stanmar i Gemini (dojeżdżają do Węgrowa), ostatnie 4 km zrobisz taksówką z Węgrowa. Ruchna ma bezpośrednie połączenie autobusowe z Siedlcami. Uwaga: sprawdźcie ostatnie godziny powrotne u wybranego przewoźnika.

O której można przyjechać na koncert?

Czekamy na Was zawsze godzinę, czasem dwie przed startem koncertu. Konkretne godziny znajdziesz zawsze na wydarzeniu fb lub podstronie wybranego koncertu na tej stronie.

Ile czasu trwa koncert?

Koncert trwa minimum godzinę, czasem jest to 1,5h, jednak nigdy nie dłużej niż 2 godziny. Wszystko zależy od programu artysty i bisów publiczności.

Koncert jest plenerowy, co w przypadku braku pogody?

W przypadku pogody uniemożliwiającej bezpieczne przeprowadzenie koncertu plenerowego zastrzegamy sobie możliwość do zmiany daty koncertu lub jego miejsca. 

Czy na teren Folwarku Ruchenka można wnosić jedzenia i napoje?

Nie. Dbamy o to, aby niczego Ci nie brakowało podczas naszych wydarzeń. Podczas pojedynczych koncertów zazwyczaj w naszym barze są wyłącznie napoje, piwa, winka itp + suche przekąski. Wszystkie wyjątki opisujemy na konkretnym wydarzeniu. 


Ale wiemy, jak to jest kiedy dziecko chce zjeść „swój ulubiony jogurcik”. Dlatego osoby wchodzące na teren z dziećmi mogą wnosić przygotowane dla nich jedzenie w zamkniętych pojemnikach.

PS: Poszukujemy do współpracy FoodTracków. 

Czy podczas koncertu można robić zdjęcia i kręcić filmy video?

No jasne! Możesz zrobić sobie pamiątkowe selfie, filmik i oznaczyć się na Ig. Możesz nawet zrobić sesję dziewczynie, ale tylko amatorskim sprzętem (amatorskim aparatem cyfrowym albo tradycyjnym amatorskim aparatem kompaktowym.)

Jesteś profesjonalistą? Zrób sobie wolne. Na teren festiwalu nie można wnosić profesjonalnych aparatów fotograficznych, kamer i innego sprzętu nagrywającego audio-video bez akredytacji dziennikarskiej.

Czy na terenie Folwarku Ruchenka można płacić kartą?

Niestety, jesteśmy staromodni. W przypadku chęci zakupu biletu na wejściu lub przy płatnościach na BARZE - płatności przyjmowane są wyłącznie GOTÓWKOWE. 

Dziękujemy za wyrozumiałość. 

Nie ukończyłem/am 16 lat, czy mogę wziąć udział w koncercie?

W przypadku wydarzeń organizowanych przez Folwark Ruchenka, osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w koncercie wyłącznie pod opieką rodzica (lub wskazanego przez niego opiekuna). Osoby, które ukończyły 16 rok życia, a nie ukończyły 18 roku życia muszą mieć przy sobie oświadczenie ze zgodą na udział w imprezie, podpisane przez rodzica bądź prawnego opiekuna.

Czy bilety będą dostępne w dniu koncertu?

Jest jest to uzależnione od zainteresowania wydarzeniem oraz tempa sprzedaży. W przypadku wyprzedanych wydarzeń, nie ma takiej możliwości, dlatego każdorazowo zalecamy wcześniejszy zakup biletów.

Czy będzie szansa na otrzymanie autografu/wykonanie zdjęcia z artystą?

Najczęściej po Łąkowym koncercie Artyści wychodzą do publiczności ok 15 min po koncercie. Jednak decyzja dotycząca wyjścia do fanów po koncercie jest uzależniona od woli Artystów oraz tego, czy dysponują odpowiednią ilością czasu.

Czy Folwark Ruchenka jest otwarty codziennie?

Folwark Ruchenka jest otwarty tylko i wyłącznie podczas imprez organizowanych na jego terenie, których wykaz można znaleźć na koncerty.folwarkruchenka.pl

Kupiłem/am bilet na koncert ale nie otrzymałem/am emaila z potwierdzeniem. Co robić?

Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów pod adresem support@goingapp.pl.



Możliwe, że przy zakupie e-mail został wpisany z błędem (literówką). Napisz do Going. na adres support@goingapp.pl. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.

Chcę wystąpić na Łąkowym koncercie

Wspaniale to słyszeć! Nie czekaj napisz do nas na adres: koncerty@folwarkruchenka.pl - Jednocześnie pamiętaj, że otrzymujemy wiele zgłoszeń, dlatego odpowiadamy wyłącznie na wybrane lub czasem po bardzo długim czasie (np gdy po sezonie letnim zabieramy się za bookowanie kolejnego). Dziękujemy za wyrozumiałość.