Bilety
Dostępne wyłącznie w bileterii Goingapp oraz sklepach Empik:
https://goingapp.pl/polecamy/folwark-ruchenka
https://goingapp.pl/polecamy/folwark-ruchenka
W bileterii dostępne są wyłącznie aktualnie pule biletów. Harmonogram sprzedaży biletów znajdziesz na facbooku oraz w zakładce
Ceny biletów:
I pula przedsprzedaż – 89,- (tylko dla TGK)
II pula oficjalna – 109,-
III pula biletów – 139,-
II pula oficjalna – 109,-
III pula biletów – 139,-
TGK – Tajna grupa koncertowa. Dołącz do nas i zostaw do siebie maila. ZYSKASZ: pierwszeństwo w zakupie, niższą cenę, opcję noclegu, info o tajnych wydarzeniach i wiele więcej.
Uwaga: Do ceny biletu doliczana jest opłata serwisowa, jej wysokość można sprawdzić bezpośrednio w koszyku.
Jeżeli masz pytania znajdź odpowiedź poniżej.
Jak kupić bilet w przedsprzedaży? W niżej cenie.
Pula przedsprzedażowa w niższej cenie dostępna jest wyłącznie dla osób zapisanych w Tajnej grupie koncertowej. Pozostaw nam swojego maila, a wszystkie szczegóły prześlemy Ci w pierwszej kolejności.
Więcej o naszej grupie, tutaj:
https://koncerty.folwarkruchenka.pl/tajna-grupa/
Czy dziecko musi mieć własny bilet na koncert?
Dzieci do 5 roku życia mogą bezpłatnie uczestniczyć w koncercie pod opieką rodzica lub opiekuna, który posiada ważny bilet. Jeśli jest to koncert z miejscami siedzącymi, dziecko musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Zastrzegamy sobie możliwość sprawdzenie wieku dziecka poprzez zażądanie odpowiednich dokumentów.
Uwaga: absolutnie niedopuszczalne jest pozostawienie dziecka bez opieki na terenie imprezy!
Dobre praktyki podczas dużych imprez:
1/ Zadbaj o to, by Twoje dziecko miało na ręce opaskę z Twoim numerem telefonu.
2/ Zaopatrz dziecko w słuchawki wyciszające - uchronią wrażliwy słuch przed uszkodzeniem.
3/ Pokaż dziecku, kim są wolontariusze, Straż, osoby pracujące przy koncercie i powiedz, że jeśli się zagubi to powinno szukać właśnie tych osób.
4/ Pamiętaj o nakryciu głowy, posmarowaniu kremem z filtrem i podawaniu dużej ilości wody dziecku.
5/ Pod żadnym pozorem nie zostawiaj dziecka samego w namiocie - zarówno w dzień, jak i w nocy!
Czy bilety będą dostępne w dniu koncertu?
Jest jest to uzależnione od zainteresowania wydarzeniem oraz tempa sprzedaży. W przypadku wyprzedanych wydarzeń, nie ma takiej możliwości, dlatego każdorazowo zalecamy wcześniejszy zakup biletów.
Czy jeśli kupiłem bilet elektroniczny, to powinienem go wydrukować?
Nie, chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej, np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów.
Kupiłem kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby wejdą bez problemu na koncert?
Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod kreskowy upoważniający do jednorazowego wejścia na teren imprezy.
Kiedy koncert jest wyprzedany i co to oznacza?
Koncert jest wyprzedany, w momencie gdy wszystkie bilety na koncert, bez wyjątku, zostaną sprzedane - wtedy informacja zostaje zamieszona na wydarzeniu facebook’owym oraz na naszej stronie internetowej. Oznacza to, że sprzedaż biletów została zakończona i nie będzie już możliwości kupna biletu, nawet przy wejściu na koncert.
Prosimy śledzić nasze media społecznościowe - szczególnie grupę koncertową i wydarzenie na Facebooku.
Nie ukończyłem/am 16 lat, czy mogę wziąć udział w koncercie?
W przypadku wydarzeń organizowanych przez Folwark Ruchenka, osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w koncercie wyłącznie pod opieką rodzica (lub wskazanego przez niego opiekuna). Osoby, które ukończyły 16 rok życia, a nie ukończyły 18 roku życia muszą mieć przy sobie oświadczenie ze zgodą na udział w imprezie, podpisane przez rodzica bądź prawnego opiekuna.
Czy godzina podana na bilecie / wydarzeniu facebook’owym / stronie internetowej to godzina rozpoczęcia koncertu?
Aktualny harmonogram koncertu dostępny jest wyłącznie na wydarzeniu Facebook. Sprawdź proszę przed koncertem dokładną godzinę otwarcia naszych bram i start koncertu. Na wydarzeniu publikujemy również inne ważne informacje, które chcemy abyś wiedział przed przyjazdem, np. ostrzeżenie pogodowe, informacje o noclegach, strefie gastro, niespodziankach od partnerów, itp.
Uwaga: teren Folwarku Ruchenka należy opuścić bezpośrednio po koncercie. Pozostać mogą wyłącznie osoby nocujące z odpowiednią opaską.
Moja osoba towarzysząca spóźni się, a mamy jeden bilet. Co w takiej sytuacji?
Dwie osoby mogą wejść na podwójny bilet w różnym czasie pod warunkiem, że obie te osoby będą miały przy sobie ten sam bilet.
Odkupiłem bilety od osób trzecich, czy wejdę na koncert?
Nie jesteśmy w stanie zagwarantować autentyczności zakupionego biletu. Może on być fałszywy i nie umożliwić wejścia na koncert. Potwierdzić można to dopiero w dniu koncertu przez sprawdzenie kodu kreskowego przez czytnik.
Nie mogę pojawić się na koncercie, czy mogę zwrócić bilet lub sprzedać go innej osobie?
Nie, bilety na wydarzenia rozrywkowe nie podlegają możliwości zwrotu, ani nie mogą być odsprzedane innym osobom. Zakazane jest wszelkie publiczne oferowanie przeniesienia własności biletów, w tym także w charakterze nagród w konkursach, loteriach, w sprzedaży premiowej lub jakichkolwiek innych promocjach, choćby było ono nieodpłatne.
Co, jeśli jestem osobą z niepełnosprawnością i chciałbym przyjść na koncert z opiekunem?
Prosimy o kontakt pod adres mailowym: koncerty@folwarkruchenka.pl - tam zostaną udzielone wszystkie potrzebne informacje.
W moim bilecie dostrzegam błąd. Do kogo mogę się zgłosić?
Wszelkie problemy prosimy zgłaszać w miejscu zakupu biletu możliwie jak najwcześniej.
Uwaga: Folwark Ruchenka - nie sprzedaje biletów. Cała dystrybucja odbywa się przez bileterię.
Kupiłem/am bilet na koncert ale nie otrzymałem/am emaila z potwierdzeniem. Co robić?
Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów pod adresem support@goingapp.pl.
Możliwe, że przy zakupie e-mail został wpisany z błędem (literówką). Napisz do Going. na adres support@goingapp.pl. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.
Więcej pytań i odpowiedzi znajdziesz w zakładce [Informacje]